« »

קורס לינוקס | LPI | RHCE | RHCT | ללמוד לינוקס | ללמוד פקודות לינוקס

חברת INTRUST ורשת המכללות לטכנולוגיה "עתיד-טק" משתפות פעולה בתחום הדרכת לינוקס, יוניקס וקוד פתוח.
"עתיד-טק" הינה רשת מכללות למחשבים והייטק מרשת מכללות ובתי-הספר "עתיד", אשר מתמקדת בהדרכץ מקצועות תשתיות המחשוב, גרפיקה ממומחשבת, אבטחת מידע, טכנאות מחשבים ועוד.. חברת INTRUST תוביל ותפתח את תחום הדרכת לינוקס, יוניקס וקוד פתוח במכללות "עתיד-טק" .

צוות המרצים שלנו שצבר ניסיון של שנים רבות בתחום ה- IT בכלל ובתחום לינוקס, יוניקס וקוד פתוח בפרט, מציב אותנו בשורה הראשונה של מרצים לקורסי לינוקס, קורסי יוניקס ותוכנה חופשית.

מתוך חתירה למצויינות, השקענו רבות בפיתוח קורסים מקיפים, מעודכנים, מעניינים ומותאמים לדרישות התחום. חשוב לנו להדגיש שהמדריכים שלנו עוסקים במתן ייעוץ ובעבודה hands-on לפחות 70% מזמנם, לכן לא תמצאו אצלנו מדריכים רק עם תיאוריה אלא עם ניסיון אמיתי של מעל לעשור בתחום לינוקס ויוניקס בפרט ו- IT בכלל.

אנו כל העת מעדכנים את מסלולי קורסי הלינוקס ומוסיפים מסלולים חדשים ומעניינים בהתאם לדרישות התחום והלקוחות.
הקורסים שאנו מקיימים, בשיתוף פעולה עם מכללת "עתיד-טק", מיועדים לחברות ולציבור כולו ומתקיימים במרכזי הדרכה בעלי סטנדרט גבוה.

להלן קורסי הלינוקס הזמינים:
OPX-100 קורס מבוא ללינוקס
OPX-200 קורס Linux System Administrator (תכני הקורס מותאמים ומספקים את הידע הדרוש למבחני ההסמכה הבינלאומיים של LPI ו- RHCT של רד הט).
OPX-300 קורס Linux Expert Administrator (תכני הקורס מותאמים ומספקים את הידע הדרוש למבחני ההסמכה הבינלאומיים של LPI ו- RHCE של רד הט).

למידע נוסף אודות קורסי הלינוקס לחצו כאן וצרו עמנו קשר או התקשרו למוקד המידע של רשת מכללות "עתיד-טק" בטלפון 9752*

Comments are closed.